piątek, 3 lutego 2012

Rozdział 5

       Słońce świeci ponad chmurami,a ja siedzę w domu oglądają komedie romantyczne. W tym momencie oglądam Idealny facet z Hillary Duff i tak przy okazji ten chłopak ładnie szkicuję. Zawsze chciałam ładnie rysować.
     Nick siedzi kolo mnie i ogląda Naruto na Iphone. Ściągnął sobie setny odcinek, pamiętam jak zaczął oglądać i cały czas bawił się że jest Sasuke. Dlatego też cieszę się że znów zaczął oglądać.
    Podobno umówił się z Tami ,znaczy ona przyjdzie do nas przed obiadem i razem pójdziemy później na posiłek  i znów do nas.Mam nadzieję że w końcu przestanie tak tęsknić za mamą i znów będzie taki jak zawsze.Tylko uprzedziłam go że ja będę cały czas w dziennym i mają mi nie przeszkadzać.
   Tęsknie za moimi przyjaciółkami Is i Nicol i moim chłopakiem Mark'iem. Is pojechała do babci na całe wakacje, a Nicol do cioci ale nie na jak długo. W każdym razie obiecała mi że jak tylko wróci to mi napisze SmS'a albo przyjdzie po mnie . Mark zaś pojechał razem z rodzicami do Barcelony ,przesłał mi widokówkę i napisał że nie wie kiedy wraca ,ale jak wróci to przyjdzie od razu po mnie. Jednak jak na razie jestem sama...
    Ktoś zapukał do drzwi. Nick od razu poderwał się z kanapy i poleciał do drzwi.
-Cześć! - dobiegł mnie radosny głos Tami
-Hej- oraz inny głos...
-Wejdźcie , So jest w salonie .
     Mówiłam mu żeby nie szli do salonu, bo chcę oglądnąć sobie Idealnego Faceta i jeszcze Dumę i Uprzedzenie w spokoju.
-Hej- obejrzałam się i... mnie zatkało. Will stał sobie jakby nigdy nic, nawet nie miał chyba pojęcia jaki jest sexi w ciemnych jeansach ,białej koszulce inie dopiętej koszuli.
-Co ty tutaj robisz? Słyszałam tylko że Tami przychodzi.
-Ta... Co robisz?
-Oglądam...
-hmm... A mogę z tobą?
- Jak chcesz tylko ... znajdź sobie miejsce.
Mój chłopak niedługo wróci , nie może mnie zobaczyć z ... Willem.On jest niestety diabelnie zazdrosny , także ...
 Puściłam PLAY.

CDN.
EDIT: W poddziale "Rozdziały"
*******************************
Oparzyłam się w palce prawej ręki (na nie szczęscie jestem praworęczna) i ciężko oraz wolno mi się pisze na klawiaturze także czas zamieszczania postów będzie dłuższy ... nie napiszę rozdziału w godzinę czy w 30-45 min tylko w godzine półtora, także będę to rozkładać ... Mam nadzieję jednak że wam się podoba ...;D
                                          Lovia ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz